Torsdag 14 dec
Har inte haft så mycket att skriva om sista tiden,då hästarna går på sparlåga och jag har varit sjuk. Har varit hemma och sjuk tisdag och onsdag. Missade luciatåget i skolan. Skrållan var med och sjöng i det. Jag var hemma och bakade pepparkakor. Har inte ridit på ett tag nu,för hästarna kan behöva lite återhämtning. T har varit sjuk igen,så B har ridit både ollie och skrittat ut sacha. Sen har de fått vila. Sacha sätts ju igång jättelugnt nu,för säkerhetsskull. Hon var ju inte halt så många dar, men vi hade henne på box i 14 dar,eftersom det är ändå är så dåligt underlag i hagen. Vi vill inte riskera nåt,därför är vi kanske lite överdrivet försiktiga. Men eftersom det inte är tävlingssäsong än på ett tag har vi inte bråttom. Jag passar på att vara mycket med mina kompisar under tiden. Vi har åkt pulka på kvällarna😄sessan hade trampat av framskorna (igen) så Annika och mamma fick åka till kliniken och sko om och sederera henne. Hmm..imorgon har vi klassfest på kvällen,det ska bli kul! Nu ska jag ha min skönhetssömn😂😃😂
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress