Födelsedag
Idag fyller jag 11 år☺ den 29 juli kl 01.22, 2006 föddes jag på Huddinge sjukhus☺ jag vaknade imorse av att de kom och sjöng för mig🎶och jag fick paket😀jag fick ju nya hjälmen igår så jag fick inte jättemycket paket idag. Men jag fick 9 olika coola tröjor,pengar,morgonrock,en royal blå ridkavaj som jag såg och önskade mig när vi var på sundbyholm/SM och en blå "lång" huva till hästarna☺ kl 12 vart det tårta med familjen,mormor och Engla. Sen åkte vi till årsta havsbad och badade. Det  var kul och det blåste stora vågor😁Sacha har vilat fredag/lördag men reds ut i torsdags,med en Islandshäst kompis och då var hon taggad😀får se om jag tar ett pass på henne imorgon. Sen kommer Katinka tillbaka och ska sätta igång henne lite mer inför träningslägret på åby vecka 32. Tyra ska börja på ollie igen nästa vecka..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress