Onsdag 28/6
Hej alla! Inatt har jag,Alice och Engla tältat (på baksidan😄). Mitt i natten frös jag så mycket,så jag gick in. Kl 3 hade Engla gett upp och gått hem och kvar var Alice som sov😀fast jag gick ut till henne igen på morgonen. Brorsan och Fabbe hade sovit i lekstugan😃. Sen åkte vi och bada med mamma. På hemvägen tog vi stallet. Gick en långpromenad med Ollie utan ryttare,för att titta på saker han blivit "rädd" för när Tyra red honom igår.nu gick han och typ halvsov hela vägen och brydde sig inte ett smack om någonting. Så det var nog bara en liten fuling från hans sida igår,för han brukar inte vara tittig.vi gick och kolla på alla läskiga maskiner nere på plan,och han typ stod och klia sig mot de😂så han är nog inte så rädd på riktigt,utan testar nog mest lite. Men han var likadan när vi köpte honom.spänd/tittig och omöjlig att sitta upp på. Men de tränade vi bort och funkade hur bra som helst tills bakslaget kom,så nu är de bara att träna bort de igen,sakta men säkert. Och det
 
blir bättre för varje dag...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress