Fredag 31/3
Idag var det först skola som vanligt. Vi har typ haft lite idrottstema i veckan. Jag sprang snabbast som vanligt😀jag typ springer jĂ€mt,sĂ€kert dĂ€rför jag Ă€r sĂ„ pinnigt smal. Fast det tycker jag Ă€ndĂ„ Ă€r rĂ€tt bra,det Ă€r lĂ€ttare för hĂ€starnas ryggar😄sen var det stallet. Vi kanske har ett till stall pĂ„ gĂ„ng ocksĂ„,fĂ„r se hur det blir.och kanske en storhĂ€st till mamma och Annika. Mamma vill ha en dressyrhĂ€st och Annika en fĂ€lttĂ€vlanshĂ€st. Jag red lite dressyr pĂ„ volten med ollie. Provade rida med babypelam i gummi och det gick bra. Men i dressyren Ă€r han mycket lugnare och lyssnar mer Ă€n i hoppningen. DĂ€r Ă€r han vĂ€ldigt het och otĂ„lig. Han tog rĂ€tt galopp hela tiden och gjorde egna flygande byten nĂ€r han skulle.sĂ„ nöjd med honom idag❀nu Ă€r det godis och leta dance pĂ„ tv. Imorgon ska jag och skrĂ„llan pĂ„ bio och ut och Ă€ta sushi,mums😊.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress