Pay&jump
Idag var det dax för p&jump för mig och sacha på runsten equestrian. . Vi gick upp tidigt och åkte till stallet  hästarna fick frukost och vi packade grejer. Vid 8.45 lastade vi och sacha gick rakt på. Annika körde henne och vi åkte vår bil bakom. Inackorderingarna till lösdriften kom idag,så Annika lämnade oss med transporten där,och tog vår bil tillbaka och tog emot de. P&j var på stora fibersandbanan,så det var lång bana. Skrittade och travade fram på framridningen och sen in på framhoppningen. Tog några språng på varje hinder,sen räckte det,så hon inte blev trött. Skrittade en stund innan det var vår tur också. Hon kan ju vara ganska hetsig,så hon måste få andas emmellan😄startade 2 klasser. Första klassen skötte hon sig jättebra. Tyvär gled hon förbi ett hinder,så vart 4 fel men nöjd ändå. Andra klassen var hon också jättefin och höll ett jämt tempo. Felfria med rosett. Hon hoppar typ vilka hinder som helst och brukar inte vara tittig. Stegra ingenting och konstra inget vid in/utgång❤ jättenöjd med henne idag. Kollade på några kompisar som starta också,och sacha var stencool bland alla hästar och tittade lugnt på. Hon och jag delade på en coca cola som hon älskar. (Inte bra för tänderna,jag vet). Lasta in och åkte hem igen. Tyra hade ridit ollie och Jaggan var tillbaka från lösdriften igen. Mocka och fixade maten. Pållar fick gå ut i hagen igen. Jag och mamma åkte till lyckås och köpte ett tävlingsskärp i strass till mig,som glittrar jättefint☺sen vart det en kebabtallrik och pizza till mig och mamma,för vi var vrålhungriga. Nu ska jag ut och vara med kompisar☺
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress