Kaninhoppning
Idag slutade vi tidigt i skolan. Skönt väder också. Jag,Engla och Allis hopptränade några av våra kaniner. Vi satte upp en hoppbana på gräsplanen. Vi tog med 5 kaniner som vi tränade på rakbanan. Det gick både bra och dåligt. Vi ska kanske ordna en liten hopptävling för barn med kaniner. Bara på kul☺sen åkte vi hem till Engla och hoppa studsmatta och hade lövkrig. Jag fick såklart ett löv i ögat,så jag knappt såg något.
Sen hem och åt och på kvällen var det tv. Mamma gjorde äppelpaj och vaniljsås till oss också. Imorgon ska jag öva på dressyren för andra gången. B kommer och övar med oss också. Om jag bara kan få Sacha och lugna ner sig lite och inte vara så hetsig och stark. Hon vill ju gärna gasa på,så det är inte lätt att få till de här typ osynliga hjälperna man vill ha i dressyr och den här avslappnade,lugna och mjuka ritten det ska vara. Funkar ju sådär..😂😂😂 och mamma tjatar med sina ritningar om hörnpasseringar,raka linjer,mjuka övergångar,bakbensenergi mm och tror på riktigt jag ska komma ihåg allt hon babblar om😯 jag lyssmar bara ibland och hon blir skitsur när hon gått igenom alla grejer och jag har slutat lyssna och säger vaa?? 😄😄
Jaja,nu ska jag sova istället. God natt
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress