Sundby tävlingar
Idag vakna jag tidigt. Redan halv 6. Tryckte i mig några mackor innan vi åkte upp till stallet. Sista finputsning på Sacha. Lasta vid 7 och åkte till Sundby på lokal tävling. Bella mötte oss där. Hon var jättegullig och hjälpte till idag och tog fina bilder och filma.❤ Så glad att slippa mammas suddiga bilder/filmer😄 red fram sacha och hon kändes fin. Mycket övergångar för att få henne uppmärksam och med mig. Första klassen var LD/80cm. Bra runda och felfria😊red så långsamt jag bara kunde. Jag gillar ju att rida fort och det brukar jag och mamna tjafsa om. Fast det var kontrollerat och långsammare idag,så hade vi snabbaste tiden i båda klasserna ändå av alla kategorier😁jag brukar bli lite stressad  på tävling,och då rider jag mot klockan med mig själv. fast jag inte får😄 sen var det väntan för oss och då fick Sacha  stå i transporten och käka och jag åt bulle och fruktsallad. Sen var det nästa klass. LD+/85cm. Också fin runda med bra känsla.(förutom att jag vart nockad på näsan efter sista hindret😂) Felfria (och snabbast😄 igen). Fick fina rosetter idag. Så glad och nöjd med fina fina Sacha idag💕💖 tillbaka till stallet och gjorde stallfixet. Sacha fick godis och gå ut i hagen och rulla. Bra dag helt enkelt😊nu är det snart dax att åka upp till stallet och natta. Sen kolla nya tävlingar att anmäla till😀