Lucia
 
idag är det lucia. Och Denise skulle ha fyllt 25 år. Ljus och grejer på graven. Kollade på adventskalendern på morgonen,tände ljus och fick choklad med marshmallows i. Sen skola. Kollade skolans luciatåg. Men nu har de många lucior i det. förut har det varit en lucia som skolan fick rösta fram. Men såklart inte nu längre. Typ alla i vår familj har varit skolans lucia nån gång. Till och med pappa när han gick i 9an. Då hade han ljusblont långt hår och typ alla tjejer var typ kära i honom. Mamma,Nathalie,jag och Skrållan har också varit lucior🙂 mamma berättade att hon alltid fick vara med i skolans luciatåg,för hon skulle sjunga,helt själv. På både luciatåg och skolavslutningar sjöng hon själv för hela skolan. Det skulle jag aldrig våga🙈 däremot har jag sjungit med en kompis🙂
sen var det stalldax. Mamma hämta mig på skolan.
red Ollie på volten. Först lösgörande övningar och lite gymnastik.
sen dressyr. Övade galoppombyten i var 3:e. Snart sitter de👍
Sen red jag igenom Lb:1 programmet 2 gånger. Han var såå fin😍inte en enda bockning❤️ B skulle rida Sacha och M rida Jaggan. Jack hade kastat av sin medryttare på backslingan idag och sprungit hem själv👀
sen har vi anmält Ollie och Jack till varsin liten skolrunda på runstens pay&jump på lördag. Vi startar lågt,bara 70cm. Vill bara se hur de uppför sig rent allmänt😆 sen är det kanske ekeby den 29:e för alla pållar🙂
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress