Fredag 9 februari
Idag var vi på utflykt med skolan. Vi var på miljöverkstan. Hade med olika kartonger som vi byggde med. Jag och min grupp gjorde en cykel. Vi ska vara med i nån tävling med den.
Efter skolan firade vi min mamma som fyllde år. Jag hade kompisar här som var med. Vi hade köpt paket till henne. Hon fick en stor jordglob som lös,doftljus,filt och kudde. Hon vart jätteglad. Hon har alltid velat ha en jordglob och doftljus älskar hon☺ hon och jag bakade tårtor som vi bjöd på . En hallontårta och en marsipantårta. Nu har vi pyamasparty hos mig och har fredagsmys. Käkar chips och grejer. Spelar spel och kollar talang. Har uppträtt för varandra och sånt😄 de ska sova över här. Imorgon är det ungdomssatsning på runsten med tema banhoppning som vi ska kolla på, med per dahlgren. Nu ska vi spela med andra ord☺
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress