Söndag 1:a juli
idag sov jag till lunch (igen😁). Sen åkte vi upp till stallet. Red ut med Skrållan. Jag på Sacha och hon på Jaggan. skrittade mycket och lösgörande. Lång tygel och energi i skritten,så vi fick huvudena att pendla ordentligt på pållarna. Skrållan har lärt sig rida lätt ordentligt nu,så hon inte skumpar. Sacha är ju snabbare än Jaggan,så hon fick galoppera ifatt oss ibland😃 hon red med hela slingan själv på honom. Sen gick vi till volten för markarbete på Sacha. Jaggan skulle bara vara med och skritta och trava utan att vara med på markarbetet. Mamma byggde fram banan.men sen vart vi osams som vanligt,så jag fick gå hem innan vi ens börjat,så vart inget idag. Hon plocka bort banan,tog Sacha och jag fick gå hem😡
nu ska jag och Skrållan åka hem till min storasyster Nathalie i Hammarby sjöstad och sova över där. Vi ska fixa hår och naglar och sånt. Det ska bli supermysigt!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress