Lördag 19 maj
idag har vi varit ute på landet som ligger på Lisö. Mamma hade gjort en stor marsipantårta till min morfar som fyllt år. grillade och åt lunch med de. Sen bada vi lite nere vid stranden. 
Pållarna fick vila och gå i gräshage på dan.
imorgon ska vi titta på hopptävling på Haninge bygden där min kompis startar. Önskar lycka till. De har så pass dåligt underlag där,så vi våga inte starta nån av våra rallyräkor där. De kanske går omkull om underlaget släpper,eftersom de är så snabba. Min moster har dömt hoppning där och sett omkullridningar😖
Hoppas jag hinner rida en av hästarna imorgon kväll iallafall. Mamma ska kolla om någon medryttare vill rida nåt också.framförallt ollie behöver gå mycket om han ska funka.  De blir så jobbiga om de står två dar i rad och jag hinner inte rida alla,nu när jag tränar Jaggan igen🙄 ska se om jag lyckas få lite ordning på Jaggan,så han kanske kan starta på mälarhöjdens platåtävlingar. Tar nog Sacha där också. Sen vet jag inte om det blir Sundby på henne också. Har inte hoppat henne på ett tag nu,så måste ta tag i det också. Vi har pratat lite om att åka till Vingåker på tredagars meeting i slutet av juni också,men vi vet inte hur vi ska göra med alla våra andra djur då. Vi är ju rätt låsta med de. Men det skulle vara väldigt kul😋
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress