Måndag 15 oktober
skola som vanligt. Sen hem en sväng innan det var dax för stallet. Tog in och fixa klart alla pållar. 
kom en 21 årig tjej och provred ollie. Vi letar någon som vill rida/sköta honom några gånger i veckan tills han blir såld. Så jag hinner med de andra också. Så kan jag rida honom de andra dagarna. Jag red med på Jaggan och B red Sacha. Red ut på slingan först. Skritta gick ju bra. Sen börja vi trava och Ollie tagga till och hon ramla av. 
men hon hoppa upp igen och sen gick vi till volten.
Han testar ju alltid nya ryttare ganska hårt,så hon ramla av några gånger till,när han bocka. Då bytte vi häst. Hon fick rida Jaggan och jag red Ollie i stället. Han var ju ganska uppe i varv vid det här laget,så han bockade med mig också,rätt ordentligt flera gånger. Sen gav han upp och gick jättefint som vanligt. 
skritta av de en sväng och nattade de.
nu har jag bakat äppelpaj och ska äta det. Sen har jag kanske en ny kille på G.. han frågade chans på mig idag,men jag har inte svarat än😉
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress