Måndag 10 sep
inatt har jag sovit över hos en kompis igen. Fast jag brukar inte få det egentligen när det är skola. Så idag bar jag rätt trött,fast jag sa att jag inte var det😁
när jag kom hem städade jag och mamma kaninburar och städa kaninhuset. Måste få iväg fler kaninungar,det är jobbigt med så många. Vi har ju bara långhår och mamma hade klippt de. Blir mer lättskött då.
sen åkte vi till stallet och tog in hästarna. B skulle rida Sacha,så tänkte ta Jaggan en sväng. Men det började ösregna och mullra,så jag skippa det idag. De fick sova inne idag också. Sacha hade fått nya skor på dan också. Förhoppningsvis kommer hovis och skor ollie imorgon också. Hovarna har vuxit jättesnabbt efter torkan när regnet kom. 
Hem och tog det lugnt och fixa i mitt rum. Idag blir det natt tidigt...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress