Sista dan på jullovet 7 jan
 
 
 
 
 
Inatt har jag sovit hos Saga. Och idag är sista dan på jullovet,imorgon börjar skolan igen😝 det innebär långa dagar med både skola och långa mörka stall kvällspass. 
Vid lunch åkte vi upp halva familjen till stallet. Jag,mamma,pappa,Nathalie och Bobby. Åkte i nya maseratin dit. Så cool bil🤩
red ut långpromenad på Ollie och de gick med. Fast jag kom låångt före de. Han var väldigt taggad idag igen,men skötte sig jättebra💓
mockade och fixade klart stallet. Julia och Bella skulle rida Sacha och Jaggan på kvällen,såå skönt🙂hoppas verkligen vi hittar en medryttare några gånger i veckan till ollie snart.
sen har jag fått två nya förfrågningar på samarbeten,såå roligt att folk  tycker man gör något bra💗så tacksam💓
sen åkte vi ner till pizzerian och käka.
hade fika hemma hos oss. Sen var jag ute med kompisar. Fick skäll av mamma att jag råkade lera ner hela nya vita peak dunjackan. Hon var inte glad. Jag som skulle haft den i skolan imorgon.
hade lite spa med Skrållan med badbomb i glitter som lukta jättegott👌🏻 Nu ska jag fixa klart kläder och sånt till skolan imorgon,och se om jag kan sova i tid idag. Imorgon blir det förhoppningsvis ett ridhuspass på Sacha efter skolan. Hörs då👋
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress