Tisdags hoppning 15 januari
 
imorse gick jag till skolan först. Var halvklass och mina kompisar var inte där,så jag gick hem igen. Har varit tjafs i tjejgänget igen.
åkte och käka sushi med mamma och Malte istället😀
sen passade vi på att hoppträna på dan idag. Boka ridhuset kl 13.
hoppade ju inte så länge i lördags,så hoppade med Sacha idag igen. Hon var taggad men fin. Kanske något spänd,tror hon hade lite träningsverk från kapplöpningen på ängen igår. Hoppade lite lägre idag och höll oss på en meters bana idag.  Tog bara 4 st 110 språng på två räcken. Övade omhoppnings svängar och olika linjer. Hon vart väääldigt svettig,så jag skrittade slingan hem. Sen fick hon gå ut i hagen igen,när jag fixat henne och satt på liniment osv. 
Mockade och fixade klart. 
Sen hem och la mig i soffan och kollade på pippi Långstrump 😄
nu väntar jag på middan,så får vi se vad jag hittar på sen. Hej då👋
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress