Lördag 25 maj
Inatt har jag och några kompisar tältat. Det regna lite,så det vart lite fuktigt i kanterna.
Mamma tog morgonfodring/utsläpp,så fick lite sovmorgon.
Sen hade vi gränd loppis här i området.
Jag,Skrållan och en kompis hade ett bord och sålde lite skit. Fick ihop lite mer än 600 kr.
Så då åkte vi till Handens c och käka sushi buffé. Förstår inte de som inte tycker om sushi. Det är ju det bästa som finns.
Shoppa lite annat också.
Idag var jag också ledig från stallet. Sköönt..
Ollie har ju tappat en sko,och hovis kommer först på måndag. Julia red Jaggan och Sacha fick vila.
Igår hade de röjt loss  i hagen,och ollie krascha staketet. Han fick lite stryk av elbandet,så han har hårlösa fläckar lite här och där.
Vart som typ lite brännskadad hud.
Ikväll skulle vi tälta igen,men jag frös,så jag gick hem vid 24 tiden. Stackars Skrållan som var kvar där.
Mamma höll på och baka bullar när jag kom in,så ska fika snart. Hej då❤️ (null)

(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress