Fredag 6 april
Hände inget speciellt idag. Var ute med några kompisar ett tag,sen var jag hemma och baka. Åkte med mamma och handlade med skrållan. Käkade lunch på donken. Sen har vi fått en kull teddykaniner. Vi får inte röra boet,men vi ser att det rör sig där nere i ullen😊🐰
Sen försökte jag städa lite på mitt rum och rensa bland alla kläder. Jag drunknar i kläder snart och vet inte vart jag ska göra av allt. Lite fick skrållan,men hon har också fullt,så vi får slänga och köra till myrorna med några säckar. Mamma har varit i stallet och behandlat ollie med ny omgång supermedel på inken,så den ska typ dö ut. B red Sacha. Sen tv kväll och chips..
Sen har vi anmält mig och Sacha till lokaltävlingar på sollentuna 28 april. Kommer starta en 80 och en 85 klass där. Det blir kul☺
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress