Tisdag 7 augusti
 
idag fick jag vakna tidigt,för vi skulle passa min kusin Vilding. Var med honom ett tag. Sen var jag med kompisar hela dan. Hände inget speciellt idag. Valparna var till veterinären och fick sina sprutor och besiktades,så nu kan de säljas. Fast jag vill inte det,för de är super roliga och är med oss hela tiden. De älskar allt och alla. Vart ingen ridning idag,så imorgon lär väl mamma väcka mig tidigt,så jag hinner rida innan rekordvärmen på 35 grader kommer🙄 imorgon kväll är det ingen hoppträning på åfiske,utan den är på torsdag istället. Sen kommer vi vara på runstens grand prix tävlingar tor-sön tror jag. På lördag är det Tungelsta rocken här i Tungelsta parken hela Dan/kvällen också🙂 hinner väl vara där på kvällen iaf,men vet inte hur jag ska hinna rida alla hästar varje dag också👀 nu ska jag och Skrållan göra ägg challenge (stav) på musical.ly ..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress