Torsdag 15 februari
Idag var det skoldax igen. Kul att träffa kompisarna igen. Utom en då,som fortsätter muppa sig och pekar finger och sånt till mig,fast jag inte gjort henne någonting. Hon är bara avundsjuk och dum. Min brorsa ska säga till henne att sluta vara elak hela tiden,för nu räcker det.
Var med Allis efter skolan och åkte hem till henne. Hon är iaf schysst❤mamma hämta upp mig där sen och vi åkte och hämta min brorsa som går nån militärutbildning för ungdomar. Hem och käka glaserade revbensspjäll med bulgur,morötter och smörstekt sparris. Har anmält mig och sacha till runsten på lördag också. Två starter, en 80 och en 90cm/start. Pallar bara ta med en av hästarna den här gången,för det blir väldigt stressigt med två i samma klasser,när man ska rida fram båda typ samtidigt. Imorgon ska jag ha stallfix och försöka hinna rida sprak☺
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress