7&8 juni
vi har haft klass dagar på både rudan och vandring i gamla stan. slutat vid 13 och haft stallfix direkt efter skolan,eftersom mamma är på klassresa med Skrållan. Ingen ridning heller. Har varit hemma och varit djurvakt. Idag är det lördag och jag ska ut på sjön och sova borta,så ingen ridning idag heller. Blir lite stressad eftersom det gått bort flera riddagar nu innan tävlingen. Sacha vart riden tor/fre iaf,men Jaggan har fått vila flera dagar🤔 hoppas verkligen jag hinner rida imorgon iaf. Sen kommer jag ju jobba hela dagar på runsten,tor/fre nästa vecka så det blir väldigt stressigt. Vet inte än om jag ska efteranmäla mig och Jaggan till mälarhöjden. vi skulle behövt träna mycket mer egentligen,för han har rätt mycket hyss för sig. Vi får se hur vi gör.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress