Måndag 19 november
 
 
 
 
 
skola igen som vanligt. Var med tjejerna en stund efter. Har namnsdag idag. Heter Elisabeth i 4 namn. Madicken Vanilla Ängla Elisabeth🙂 sen kom det massa snöflingor i luften här.
mamma hämta mig vid 16 tiden och vi åkte till stallet. Började med att rida ut Ollie runt stav,långa vägen. Han fick galoppera av sig ordentligt idag. Väldigt mörkt,men fint med snöflingorna🙂
mamma mötte upp oss vid hästkliniken med bilen,för att kolla att allt var okej,innan jag fortsatte ut i mörkret igen. Tur man inte är mörkrädd. 
tillbaka i stallet hade mamma borstat klart Sacha. Fick värma mig en stund i sadelkammaren innan det var dax för nästa uteritt på Sacha. Red andra slingan och skogen med henne idag. Red på hack idag,så hennes mun och tänder får vila lite ibland😀
mamma packade höpåsar under tiden. Julia red inte Jaggan idag,utan rider på torsdag istället. Imorgon rider Molly honom.
på onsdag har vi provridning på Sacha. Tjejen från Ågesta kommer då,så får vi se. Hoppas mamma hittar nån snart,så jag får några mindre pass i veckan. Men hon är så kräsen. Hon tackar ju nej till typ alla🤨 hon vill hellre vänta tills rätt ryttare dyker upp,än att bara ta typ vem som helst. De flesta som hör av sig har typ bara ridit på ridskola kanske 6 år och är 13/14 år och det är ju inte riktigt vad vi söker. 
Nu ska jag hem till en kompis ett tag,hej då💕
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress