Super måndag!
 
 
 
idag är en riktigt bra dag. Åkte och badade med klassen på torvalla. Hade simprov som gick bra.
Sen vann jag en tävling och vann en kalender med hästgodis till pållarna från stavs häst och hund. De har också blivit min första sponsor!  
Jag är såååå glad❤️👍En stor jättefin butik i två plan som ligger bredvid stavs hästklinik i Tungelsta. Massor med fina grejer till både häst,hund och ryttare. Fick ett jättefint tävlingsschabrak som jag såklart ska ha när jag tävlar. Så kom igen nu alla mina följare (har över 12500 besök här på bloggen nu.) tack så jättemycket allihopa att ni vill läsa om mig och mina hästar❤️ Vet att ni är många häst tjejer därute,så passa på och shoppa fina julklappar på stavs häst och hund! De har även webb shop för er som bor långt bort. Red ollie dit till butiken och hämtade grejerna. Pappa åkte lastbil dit och följde med mig in och prata och mamma fick passa Ollie under tiden. Helt mörkt när jag red hem igen,men vad gör det lixom🙂
Bella kom till stallet och skulle rida Sacha och även Jaggans nya medryttare som börjar idag kom. Hon heter Julia.
sen har vi en dressyr tjej från Ågesta som hete Dolk nånting,som ska provrida Sacha för att ev bli medryttare och träna henne i dressyr.
Nu ska jag äta,sen får jag se vad jag hittar på🙂
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress