Lördag 29 sep
 
 
inatt har jag sovit hos en kompis. Var där igår och hela dan idag. Hann med mc donalds 2 ggr😋 fick jättefina päls/fjäder tofflor av mamma igår som jag länge velat ha. Ett par rosa och ett par svarta💕 Skrållan fick ta Jaggans dressyr pass igår❤️
Idag var det ridning igen. Började med Ollie. Såklart började det regna precis när jag skulle rida (igen). Red ut honom först. Ner i samhället och kolla på massa olika saker. Det tröttar ut honom lite mentalt😀 sen dressyr på volten. efter lite bus och brall var han jättefin. Pigg och taggad och jättekul att rida idag. Sen avslutade vi med en uterunda.
sen var det Sachas tur. red ut henne på slingan. Intervall träning. Vart väldigt blöt i regnet och var ganska mörkt när jag kom tillbaka. Hade lånat mammas täckkappa att rida i,så det var ändå rätt mysigt. När jag kom tillbaka frös däremot mamma en del i stallet i bara tunn tröja😂
sen middag och godis framför tv och brasa🙂
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress