Söndag 19 maj
Idag ringde klockan 07. Skittrött.. red Sacha och fixa henne på f.m igår.sen var jag med mamma på jobbet hela e.m/kvällen igår,så det vart sent. Sen kolla vi mello till 01 och jag hade svårt att sova sen.
Upp och morgon fodra pållar och putsa Sacha.
Packa bilen och lasta vid 09.30.
Tävling på hemmaplan runsten equestrian.
Kul att få hoppa på deras stoora fina bana.
Lite klurig bana med en del lite svårare linjer.
Många uteslutningar i både går och idag. Igår var typ nästan alla c och d ponnyer uteslutna i nån klass. 
Idag stoppade väldigt många på ett korv hinder. Tjejen föra mig åkte av och blev liggande ganska länge på banan. Så det vart ett litet avbrott för mig och Sacha inne på banan. Fick skritta runt och vänta där ganska länge. Så vi kom av oss lite.
Men Sacha var väldigt fin iaf och skötte sig bra. Tittade inte på nåt hinder. Men var tyvär lite ofokuserad på första hindret,så petade det. Skulle galopperat nåt varv först egentligen efter avbrottet,så hon hade kommit igång ordentligt igen. Men men.. räckte iaf till en första placering för oss,då de andra hade fler fel än oss😊
Tillbaka i stallet fick de vara ute i hagen igen.
Jag fick skjuts av mamma till handen,där jag träffade mina kompisar sen,och var med de.
Sen fick jag en förfrågan om ett samarbete. Skulle få lite lyckosmycken och hästarna skulle bli fotade med smyckena. Det kan ju vara kul om de är seriösa. 
Nu är jag supertrött och ska sova,hej då! (null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress