V 15 skador och olovlig frånvaro
I veckan har det varit sol och vår här. Myys..
Har haft både seg distans och skola. Och lite frånvaro🤭 har varit hos Alva fre-sön fast jag inte fick. Lite ogiltig frånvaro kan man säga. Från stallet också. Mamma var inte glad👀
Red i onsdags iaf. Och Sacha hade dressyr träning. Övade öppna/slutor skänkelvikning och ökad steglängd i trav. Samt förvänd galopp. Hon lär sig fort och vill gärna visa vad hon lärt sig😆 överdriver lite ibland😄
Vi vet inte hur vi ska göra. Sälja eller behålla ett tag till? Pallar inte med mammas tjat hela tiden och stall,stall,stall.  
Och så har Pinglan skadat sig. Skenat med sin medryttare och gått omkull. Exakt samma sak som hände med ollie förut, när han vart skrämd av sadeln som snurrade med nya medryttaren och skenade.
Det var ju efter det som uppsittnings problemen kom. Fick panik vid uppsittning.
Hoppas verkligen inte Pinglan får sånt "sadeltvång" också nu. Vi tränade ju bort det på ollie, men sen "glömde" han bort att vi tränat bort det under boxvilan. Det var då vi ställde av honom. Mitt tålamod tog slut. Så nu är han ett projekt igen. All min träning jag lagt ner på honom under åren🤨
Pinglan har blivit sydd och fått drenage slangar. Boxvila. Kul..not..
Imorgon blir det ridning av Sacha iaf. Så mamma blir på bättre humör. Ska ju starta henne på Berga och behöver hopp träna. Men det går ju inte när hon stått i 3 dar. Så det får bli uteritt. På tisdag har hon dressyr träning igen. Får se när det blir av.. 
sen har vi fått 3 söta kattungar också😍
Nu måste jag sova. Hej då😘 (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress