Poliser, valborg och Porsche😄
I veckan har det varit skola, kompisar och ridning. Har varit hos tandis ocksĂ„. 
Och sĂ„ har det varit tjafs ang ett brĂ„k med polisanmĂ€lning och sĂ„nt.  Har blivit polisanmĂ€ld för ett brĂ„k med ett gĂ€ng tjejer. Fast det var andra tjejen som slog mig. Jag gick emellan och drog ner henne pĂ„ backen, nĂ€r hon började slĂ„ss med min kompis. Sen sprang hon efter och började slĂ„ mig. Det har jag film pĂ„đŸ™‚ Och sĂ„ polisanmĂ€lde de mig?? Fast vi polisanmĂ€lde tillbaka. Sen pĂ„stĂ„r de att jag och SkrĂ„llan ??skulle ha jagat henne och bankat pĂ„ hennes hus? Det har vi inte!! Jag vet att nĂ„gra andra gjorde det men inte jag. Och absolut inte skrĂ„llan, som de ocksĂ„ polisanmĂ€lde. Vilka muppar det finns. Mamma skitlack och ringde upp polisen och sa ett och annat. 
Sen ringde polisen pĂ„ hos oss tidigt igĂ„r morse ocksĂ„. NĂ„gon har kört rakt in i min brorsas bil och kvaddat den+fyra bilar till nĂ€r de stod parkerade hĂ€r utanför. En stulen bil som kraschat in i lulles bil. SĂ„ den fick bĂ€rgas till skroten🙁 hans nya fina röda Audi.
Men han fick lĂ„na Porschen iaf. DĂ„ vart han glad. Och jag och mamma har ocksĂ„ Ă„kt runt i den pĂ„ shopping runda. Det Ă€r kul nĂ€r det lĂ„ter och gĂ„r fort😄
Sen har vi hjĂ€lpt syrran att flytta till en ny större lĂ€genhet. Fast bara till huset bredvid. SĂ„ det var inte sĂ„ lĂ„ng flytt😂
Och brorsan Molle har varit pÄ filminspelning.
Han ska spela typ nĂ„n gangster i en ny tv serie/film som hĂ„ller pĂ„ att spelas in. SĂ„ han var och fotades igĂ„r för omslaget. Det blir kul att se den sen nĂ€r den Ă€r klar. Han ska vara en av huvudfigurerna. 
Sen har jag Àntligen fÄtt leveransen av massa caia produkter (Bianca ingrossos). SÄÄ fina.
SĂ„ nu ska jag sminka mig med deras nya produkter som slĂ€pptes den 28. MĂ„nga var slutsĂ„lda redan direkt pĂ„ morgonen nĂ€r de slĂ€pptes, sĂ„ de verkar vara poppis iaf😃
Och valborg firades hemma hos Alva med familj. Spelade spel och drack godisdrinkar (alko fria sÄklart).
Sen har jag ridit . Ridit ut Sacha i fina vÀdret.
 Hade anmĂ€lt mig till Berga imorgon och skulle starta 110+120 men fast jag anmĂ€lde mig 8 dagar innan sista anmĂ€lningsdag, sĂ„ kom jag inte med. Fullt😡
Alla ska vĂ€l tydligen dit för det inte Ă€r nĂ„gra andra tĂ€vlingar. 
En helt vanlig vecka (null)

 i mitt  (null)

(null)

(null)

 liv😆



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress