Torsdag 27 december
 
vakna vid 9.30. Upp och fixa stallet och vänta på hovslagaren som kom vid lunch. Sacha fick nya skor och vart fin om fötterna. Det tog lååång tid för de pratade så mycket,så halva dan gick typ. skulle ridit,men det hann jag inte. Fick släppa ut de i ängshagen,så de fick springa av sig lite. Nu är snart jul/nyår över ,så då måste de ridas mer igen. Var stressade för mamma skulle på bio,men sen vart det också inställt. Så vi åkte och shoppa och åt sushi på e.m istället.
så vi hade stressat i onödan.
hem och gjorde nya nyårsnaglar (om de håller till nyår).
sen städa jag och möblera om i mitt rum (igen). Slängde ut min stora fåtölj genom min balkongdörr ut på baksidan,för jag vill inte ha den längre. Mamma blir nog inte så glad att den ligger ute på gräsmattan nu😀 men den kan kaninerna som går lösa där,hoppa upp och sova i☺️
tack för alla frågor och snälla inlägg på instagram förresten❤️
Det är alltid kul❣️❤️❣️
Nu ska jag och Skrållan öva kattungarna att gå på kattlådan och lära de äta ny mat (uppblött torrfoder) . Det kan bli lite kladdigt i början.
hej då alla😘
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress