Kall onsdag
vakna till-10 grader idagđŸ˜±â›„ïžFrös en del nĂ€r jag gick till skolan..
mamma hĂ€mta mig direkt efter skolan. Åkte till stallet. Fixade ollie och red ut honom runt stav idag. Han var vĂ€ldigt pigg Och studsa en hel del. Han var vĂ€ldigt svettig nĂ€r vi kom tillbaka. Sprak hade trampat av en baksko och mycket av hoven,sĂ„ han fick gĂ„ till kliniken och putsa upp hoven lite och fick nya skor. 
NĂ€r jag kom tillbaka med Ollie hade mamma fixat klart Sacha,sĂ„ det var bara att hoppa upp och rida nĂ€sta. RĂ€tt stelfrusen red jag ut henne ocksĂ„. Benen var sĂ„ kalla sĂ„ det sved jĂ€ttemycket. Skulle behöva lite varmare ridbyxor tror jag😂 Nu var det mörkt ute.
Vart ett lÀtt jogging pass idag,efter hopptrÀningen igÄr.
Molly skulle rida Jaggan i ridhuset pÄ kvÀllen med Jack och hans medryttare.
fixade klart i stallet och Ă„kte hem.
köttbullar och makaroner till middag.
nu ska jag krypa ner under tÀcket och försöka tina upp lite.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress