Söndag 14 oktober
 
började dagen med att softa i tv soffan med Bubba. 
Sen gick jag igenom mitt smink (och snodde lite av mamma som vanligt😃). Övade på att sminka mig. Jag tycker det är kul.
sen åkte jag med mamma och handla mat och spån. En spånbal varannan dag,går det åt i varje box nu. De kissar ju som elefanter. Det blir ju skitdyrt!
på e.m var det stalldax. Var egentligen hästledig idag,men jag ville rida Ollie eftersom han stod igår. mamma byggde fram en aktivitetsbana åt honom på volten. Han behöver verkligen lite järngympa. Det var bommar,korridorer,slalom,cavaletti och lite små skutt här och där. Nya vägar,volter och serpentiner. Han tyckte det var jättekul och skötte sig super. Han vart dyngsvettig. Det var bara de upphöjda cavaletti som han taggade till på och studsade på stället. Han tror ju typ att det är 130 hinder och laddar på som fn. Han är så söt💋 jättekul pass och han var helt slut i både kropp och knopp efter. Skrittade ut honom i 20 minuter efter,så han skulle torka lite.
sen fick de gå ute i hagen till kvällen,i det fina vädret.+15 grader och sol här hela dan🙂 imorgon kommer en tjej och provrider Ollie på kvällen. Hon ska kanske rida honom ibland tills han säljs. eftersom vi inte hinner rida alla hästar själva varje dag under vintern.
nu ska jag ut och vara med mina kompisar,hej då💋
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress