Fredag 31 maj
Ledigt frĂ„n skolan idag med👍🙏
Alice sov hos mig inatt. 
Vakna till en brakfrukost med massa gott😍
Sen Ă„kte jag,mamma,Alice och SkrĂ„llan till runsten och kolla tĂ€vlingar. Sol och fint fast blĂ„sigt. Älskar runstens tĂ€vlingar. Det Ă€r sĂ„Ă„ fin anlĂ€ggning. Hoppa i hoppborgen och hoppa lufthĂ€stbanan pĂ„ kul. Sen var vi med pĂ„ en tĂ€vling om biljetter.
PÄ söndag ska vi vara funktionÀrer dÀr,eftersom det Àr min hemmaklubb.

Åkte till stallet sen och red ut Ollie runt forsen. Mamma fick fixa stallet under tiden.
Ollie var pigg som vanligt,men skötte sig jĂ€ttebra❀ jag tĂ€nker inte ens pĂ„ om han hetsar eller studsar lĂ€ngre,jag Ă€r sĂ„ van vid honom. SĂ„ tycker han Ă€r enkel att rida ut pĂ„. Han Ă€r cool och ottitig. GĂ„r fram överallt i alla lĂ€gen utan att bry sig. Han Ă€r het/snabb och har massa energi men bromsen funkar och han Ă€r faktiskt ganska lĂ€tt. Andra skulle nog inte tycka det,men Ă€r man van sĂ„ tĂ€nker man inte ens pĂ„ det. Jag rider ju ut honom helt sjĂ€lv hela tiden och det Ă€r kul❀ nu Ă€r han sĂ„ himla fin ocksĂ„. Men det gĂ„r snart över. De ska ju ut pĂ„ bete snart och kommer se ut som tunnor sen😖 usch gillar inte nĂ€r de Ă€r tjocka. Men de mĂ„ste ju fĂ„ ha det lite skönt och vara hĂ€star ocksĂ„. Och de kommer bli sĂ„ glada att komma ut pĂ„ Ă€ngen sen. Vi kommer ju rida de under betet ocksĂ„,men kanske inte lika mycket. De mĂ„ste fĂ„ lite Ă„terhĂ€mtning och vila med. Men underhĂ„lls ridas,för att inte tappa för mycket. Och ollie stĂ„r ju till salu och det hade ju varit bra om han vart sĂ„ld innan betet,men Annika vill ha ut de pĂ„ bete snart,och vi vill vĂ€nta nĂ„gra veckor. Vi fĂ„r se hur vi gör. Nu ska jag hem till en kompis,och ska nog sova dĂ€r. För imorgon ska vi till grönan. Det ska bli superkul!! (null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress