Lördag 26 augusti
Inatt har jag sovit hos en kompis. Lite trött. Har hållit på med kaninerna lite. Skulle hopptränat idag,men sacha hoppades av emelie igår,så vi fick ställa in det idag. Tyra rider ollie idag. Igår var jag inte hemma,så var inte i stallet alls då. Mamma skötte ollie och emelie red sacha. Mamma sa att de startat igång p&jumpen på runsten igen☺har inte varit nåt sen i april där. Får se om vi kommer iväg dit med sacha&ollie eller om jag bara tar sacha. Beror på vad vi får tag på för bil/transport till 2 hästar. Annikas Ifor Williams transport är klar och får dra 2 hästar,men då måste man ha annat körkort😐 mammas bil är sönder (igen) så vet inte hur det blir med bytet till nya dragbilen.om vi fått den kunde vi hyra transport och åka med bara sacha och jag ta 2 starter bara på henne annars. Måste hopptränat lite nu också tills Berga tävlingarna den 10. Såkklart ska de ha de där j...a cykeltävlingarna då också,när typ hela tungerlsta är avstängt i flera timmar😡 vi tänkte rida till Berga,det ligger bredvid vår ridslinga☺mamma får cykla😀ska kolla om nån av tjejerna vill följa med som hästskötare och rida dit henne och passa sacha medans mamma och jag går banan osv. Isf cyklar vi båda slingan dit. Nu ska jag lära våra kattungar och gå i sele🐱 ikväll blir de cykling till stallet och natta de.imorgon kommer en tjej som heter Julia och provrider ollie för medryttare på fredagar☺katinka skulle rida med henne en sväng på sacha.
Emelie

Om vi kan starta en start var på Sacha på Runsten kan vi köra dit henne och ni köra dit Ollie om ni bara har transport som kan dra en häst :) Om du vill starta båda alltså

Svar: Vi får se hur det blir ,kommer ju starta helgen efter i Sollentuna också. Om inte Annika kör,så vi får med båda kanske vi kan ta varsin start☺
Madicken Holmström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress