Lördag 21 april
Igår kväll hade vi disco i skolan. Det var vår klass som ordnade det för åk F-3. Jag jobbade vid dörren och inträde. Mamma och Annika åkte och bytte till sommardäck på transporten och skodde ollie som hade tappskor. J och B red ollie och sacha.
Idag började jag dagen med kaninhoppning hos Engla. Det var varmt,så vi fick pausa en del. Hade vaniljbullar med mig som vi åt. 
Mamma hämtade mig på e.m och sen stalldax. Putsade och ryktade sacha som var rätt dammig. J hade ridit ollie. Skulle öva programridningen en sista gång,eftersom jag bara övat 2 gånger,och ingenting fungerar än, men mamma och jag vart osams som vanligt när vi kom till volten. Så hon tog sacha  och jag fick gå hem. Vet inte om jag får starta imorgon alls.
Jag gick hem och gick till mina kompisar istället. Morgondagen är alltså väldigt oklar. Mamma är kvar i stallet fortfarande,så hon kanske tränar sacha istället..
Sen har jag fått tillbaka mitt schabrak,så jag är jätteglad. Jättesnällt att jag fick tillbaka det❤ nu ska jag gå till mina kompisar igen☺
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress