Tisdag 13 februari
Idag var jag hemma för att jag varit sjuk. Måste vara frisk några dar innan man går till skolan igen. Fettisdag idag och mamma baka semlor till oss. Fick hem mitt ps schabrak också som jag beställt. Fixa i stallet också. E och T red pållarna. På kvällen var det per dahlgren träning på runsten som vi kolla på. Bra och nyttiga övningar. Hade kompisar som var med. Men det var inte riktigt deras dag idag tyvär. Bubba följde med och satt på läktaren också. Äntligen har våra ena katter parat sig också. Har väntat i flera år på kartungar efter de. Men hoppas verkligen det blir några fina bebisar i vår. För de katterna är verkligen superfina☺ nu ska jag proppa i mig en till semla och lägga mig på soffan och kolla på tv med Bubba☺
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress