Tisdag 12 juni
 
igår var jag med kompisar efter skolan. Åkte med Engla till hennes stall och red hennes ponnysar. Jag Hoppade med Blue. Det var jättekul. Han har lite motor som jag gillar.
skulle ridit Jaggan egentligen,men sov kvar hos Engla istället. Mamma var skitarg och skällde ut mig när jag kom hem idag. 
Jag slutade tidit idag och var med kompisar idag med.
men på kvällen var det stalldax. Red ut Jaggan till backslingan med Elin och Sacha. Mamma var kvar i stallet och skötte om Ollie och gick ut på en promenad med honom. 
Sen höll hon och Annika på och packade massor med höpåsar nere på lösdriften. Får dela upp silaget för det blir dåligt på några dagar annars. Packa bilen full och öste ut på loftet. Sen har vi anmält mig och Jaggan till mälarhöjden på lördag också. Hans första lokala tävling. Han har ju bara hoppat hel bana några gånger i sitt liv,så vi får väl se hur det går. Han har ju en hel del hyss för sig👀
sen hade min brorsa Truls sin skolbal. Han slutar 9 an imorgon. De vinkade av de vid kyrkan,sen skulle balen bara på Kumla herrgård. Har alltid varit på Årsta slott förut,men inte i år tydligen. Han ska hämtas där i natt. Imorgon är det äntligen skolavslutning. Slutar 5:an. Och jag ska sjunga då👀nervöst. Nu blir det fix av klänning och sånt tills imorgon. God natt..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress