Fredag 9 november
skola som vanligt. + 8 grader,så ganska varmt ändå. Fast allt är grått😟
på e.m var det stall som vanligt. Redan mörkt. Spelar typ ingen roll om man rider kl 16 eller 19,lika mörkt ändå.
red ut ollie idag igen. Hade pannlampa först,men då såg jag djurögon i skogen som blänkte,så då tog jag av lampan istället😀 man ser faktisk att rida på slingorna utan lampa på vintern,för det är så öppet där. Och då slipper man se ögon i skogen😂 ollie var iaf jättefin idag. Lydig och kunde galoppera både samlat och fint och gasa på. Red båda slingorna idag. B skulle rida Sacha när jag kom tillbaka. 
nu ligger jag i soffan med glass och chips och ska kolla mina favoritklipp youtube,Antonia Mandir. De är roliga.
sen blir det idol. Fast det är inte med några bra i år tycker jag. Hej då💕
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress