Måndag 26 november
idag var det skola igen. Kallt och frös på vägen dit. Tur jag bor nära skolan. Efter skolan gick jag och några kompisar till grillen innan stallet.
mamma hämta upp mig där. Hon hade fixat klart stallet på dan. Och har haft lite koll på Jack,som nu verkar okej. De har fått betfor i termobaren,så det ska bli gott att dricka. Och olja i vattnet,som smörjer magen lite😀
fixade iordning Ollie och red dressyr på honom.
red travbommar på volt innan det blev för mörkt. Sen övade vi på öppna och slutor på både spåret och diagonalen.
sen vart det galopp i åttor med byte i varje båge.
efter det vart det trav på spåret i olika tempon med 8 meters skritt volter i varje hörn. Med övergångar in och ut ur volten.
B var ute och red Sacha när vi kom tillbaka och Julia kom och skulle rida Jaggan,när vi skulle åka.
hämta upp Skrållan hos en kompis och åkte och köpte grejer för att göra slajm😆 gjorde lite glitter slajm med Skrållan.
nu ska jag ta tag i mitt rum och röja upp lite bland alla kläder. Jag är superslarvig och har kläder slängda i hela rummet. Försökte sortera nya kläder och gamla. Vet bara inte vart jag ska göra av allt. Fick en byrå som jag fyllde med de nya. De gamla får man väl gömma och pula undan nånstans😂 försökte övertala mamma att jag skulle få en garderob av henne,eller hennes Walk in closet,men hon nappa inte på det. 
Vill ha lite fint i rummet till jul iaf.
imorgon hoppas jag ridhuset är ledigt efter skolan för lite hoppträning av Sacha🙂 hörs då😘
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress