Torsdag 14 mars
Skola som vanligt. Slaskigt och grått. 
Åkte till stallet på e.m. Hann typ bara komma dit,så vart mamma och jag osams och hon drog hem. Hon gör så när jag har attityd eller skriker. Och jag vart sur på nåt när vi skulle ta in hästarna och skrek till henne.
Så jag fick göra allt själv idag.
Mockade alla boxar,fixa krafthinkar och packa höpåsar och tog in alla hästar. Tog med mig både Ollie och Sacha till volten samtidigt och löslongera de. De sprang som galningar båda två. Får vifta så de byter varv lite då och då.
De fick springa av sig energi iaf och vart helt svettiga. Men de tycker det är så kul att få gasa omkring fritt. Var lite bökigt bara,när jag skulle leda hem två vilda och uppspelta hästar till stallet igen. Och såklart kom det ett gäng lastbilar också när jag ledde de på bilvägen. 
Vart lite trångt då med varsin studsande häst på varje sida🤣
Halo fick också vara på volten en stund och Jaggan fick gå promenad.
Sopade och städade lite i stallet,sen fick jag gå hem.
Var ute med kompisar sen när jag kom hem hela kvällen. Vi hade jättekul nere vid ån och körde viruskull. 
Nu är jag trött och ska sova,god natt😘 (null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress